Makeover σε μίνι μάρκετ στους Αγίους Αναργύρους

0
256

Το μίνι μάρκετ του κ. Πιτσινέλη στους Αγίους Αναργύρους άλλαξε τελείως μορφή μετά από 22 χρόνια και το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» βρέθηκε στον χώρο και συνομίλησε με τον ιδιοκτήτη του για τη νέα εποχή του καταστήματος, το οποίο πλέον σερβίρει και καφέ.

Η κίνηση στην αγορά παραμένει πεσμένη και πολλά μίνι μάρκετ αντιμετωπίζουν προβλήματα, κυρίως με τη ρευστότητα, εξαιτίας και της υψηλής φορολογίας, των μονοπωλιακών τάσεων στο χονδρεμπόριο και μιας σειράς άλλων προβλημάτων στην Ελλάδα της κρίσης. Στο πλαίσιο αυτό, αρκετοί επαγγελματίες της αγοράς αναζητούν καινούργιες λύσεις για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Μία τέτοια περίπτωση αποτελεί κι ο κ. Πιτσινέλης, του οποίου το μίνι μάρκετ επί της οδού Νικολάου Καζαντζάκη στους Αγίους Αναργύρους άλλαξε μορφή μετά από 22 χρόνια, προσθέτοντας στην γκάμα των υπηρεσιών του κι αυτή του καφέ.

«Ήταν μια ιδέα που είχαμε εδώ και καιρό, αλλά θέλαμε να την εξετάσουμε διεξοδικά, πριν κάνουμε το επόμενο βήμα. Υπήρχε δίπλα μας μία καφετέρια που έκλεισε μετά από πολλά χρόνια κι έτσι αποφασίσαμε να προσθέσουμε εμείς καφέ, για να εξυπηρετούμε τους πελάτες που σταματούσαν εδώ, αλλά και να προσελκύσουμε νέο κόσμο στο μαγαζί», μας εξήγησε ο ιδιοκτήτης του μίνι μάρκετ και καφέ πια.

Το μίνι μάρκετ του κ. Πιτσινέλη προσφέρει πλέον και καφέ 100% Arabica από το γνωστό brand της Mrs Rose.

Σημαντικές αλλαγές στο κατάστημα

Η νέα εικόνα του μίνι μάρκετ δεν θυμίζει πια σε πολλά την προηγούμενη μορφή του, αφού έχει διαμορφωθεί ειδικά κι ο έξω χώρος, για να υπάρχουν κάποια λίγα τραπέζια για καφέ, ενώ μέσα, δίπλα στο ταμείο, έχει προστεθεί μια μεγάλη μηχανή του καφέ, αντίστοιχη καταστημάτων take away. «Από τη στιγμή που πήραμε την απόφαση για αλλαγές, φροντίσαμε να κάνουμε σωστή δουλειά. Πήγαμε σε εκθέσεις, τσεκάραμε την αγορά, σχεδιάσαμε το νέο κατάστημα και στη συνέχεια επιλέξαμε ένα είδος καφέ, που θα μας διαφοροποιούσε από την αγορά, αλλά και θα μας επέτρεπε να προσφέρουμε καλό καφέ στους πελάτες μας. Έτσι, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το brand της Mrs Rose», μας εξήγησε ο κ. Πιτσινέλης.

Νέοι κωδικοί εύκολα κι απλά

Πόσο εύκολη ήταν, όμως, η προσθήκη καφέ στο μίνι μάρκετ; «Έχουν γίνει αρκετά πιο εύκολες και γρήγορες οι διαδικασίες, αφού μπορείς να ανοίξεις έναν καινούργιο ΚΑΔ, π.χ. για καφέ, ακόμη κι ηλεκτρονικά. Εμείς εδώ έχουμε ήδη αρκετούς, αφού πέραν του καφέ, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας και μια σειρά από επιπλέον κωδικούς προϊόντων, όπως αρτοποιείου, ζαχαροπλαστείου και κάβας», τόνισε κ. Πιτσινέλης στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική».

«Προσπαθούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στις τιμές, αλλά και να έχουμε ό,τι μας ζητάει ο κόσμος.

Θετικά τα πρώτα δείγματα

Η προσθήκη καφέ στα μίνι μάρκετ είναι μία τάση με μεγάλη δυναμική τον τελευταίο καιρό, αφού προσφέρει ένα έξτρα έσοδο στους ιδιοκτήτες, ενώ όσοι το έχουν δοκιμάσει είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. «Η εικόνα και σε εμάς είναι ιδιαίτερα θετική, αν και ακόμη είμαστε στην αρχή, καθώς δεν σερβίρουμε καφέ πάνω από ένα μήνα», μας εξήγησε ο κ. Πιτσινέλης και πρόσθεσε: «Γενικά, οι τελευταίοι μήνες του 2018 είχαν αυξημένη κίνηση σε σχέση με παλαιότερα, αλλά ο Ιανουάριος ήταν δύσκολος, αφού ο περισσότερος κόσμος καλείται να πληρώσει ΕΝΦΙΑ κι άλλες τόσες φορολογίες στις αρχές του χρόνου. Με τον καφέ, όμως, έχουμε ήδη αυξήσει τον τζίρο μας».

Η κίνηση στο μίνι μάρκετ

Όσον αφορά τα προϊόντα του μίνι μάρκετ, το κατάστημα του κ. Πιτσινέλη έχει σχεδόν τα πάντα, καθώς πρόκειται στην ουσία για ένα μεγάλο παντοπωλείο, όπου μπορεί κανείς να βρει ό,τι θα έβρισκε και σε ένα σούπερ μάρκετ. «Προσπαθούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στις τιμές, αλλά και να έχουμε ό,τι μας ζητάει ο κόσμος, ώστε να εξυπηρετούμε πλήρως τους πελάτες μας. Συχνά βγάζουμε μάλιστα και προσφορές σε χαρτικά κ.ά. προϊόντα, ανάλογα και με την εποχή. Επειδή είμαστε συνοικιακό μαγαζί, στόχος είναι να έχουμε σταθερή πελατεία που ψωνίζει σε εμάς, γιατί ξέρει τι θα βρει και μας εμπιστεύεται». Και συνεχίζει: «Όσον αφορά τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη κίνηση, τα κρουασάν, τα αναψυκτικά κι οι σοκολάτες είναι αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ και τα ενεργειακά ποτά «φεύγουν» πια αρκετά, με δεδομένο ότι υπάρχει κοντά και σχολείο». Όπως μας τόνισε, όμως, ο κ. Πιτσινέλης «βλέπεις τη μειωμένη κίνηση στην αγορά κι από τα παιδιά. Όταν οι γονείς δεν έχουν λεφτά, αναγκαστικά περιορίζεται και το χαρτζιλίκι και τα ψώνια των παιδιών».

«Δυναμική» από τα social media

Το μίνι μάρκετ του κ. Πιτσινέλη είναι ιδιαίτερα ενεργό στο Facebook, αλλά και στο Instagram, με την κόρη του να έχει αναλάβει τη διαδικτυακή προώθηση του καταστήματος. «Είμαι φωτογράφος στο επάγγελμα, οπότε είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω. Και τώρα, με τον καφέ, έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον», μας είπε η ίδια, που έχει αναλάβει και ρόλο… barista πλέον στο κατάστημα. «Έχει πάντως κι ανταπόκριση. Αρκετές φορές θα έρθει κάποιος και θα μας πει είδα αυτό στο Facebook και γι’ αυτό ήρθα. Τώρα δε και με τον καφέ, νομίζω ότι έτσι είναι κι ένας ωραίος τρόπος να αναδείξουμε τη νέα προσπάθεια στο μαγαζί, αλλά και τον ποιοτικό καφέ που προσφέρουμε στους πελάτες μας».

Τα επόμενα σχέδια

Οι αλλαγές στο μίνι μάρκετ της οδού Καζαντζάκη δεν σταματούν, όμως, εδώ, με τα επόμενα σχέδια να περιλαμβάνουν και νέες κινήσεις. «Καταρχάς, σκοπεύουμε να αναμορφώσουμε πλήρως τον έξω χώρο, ώστε να γίνει ακόμη πιο φιλόξενος για όσους θέλουν να κάτσουν εδώ να πιούνε τον καφέ τους. Ειδικά τους επόμενους μήνες που θα βελτιώνεται κι ο καιρός, στόχος είναι να προσελκύουμε κόσμο, για να κάθεται εδώ έξω. Επίσης, αναμένεται να προσθέσουμε και delivery, ώστε να εξυπηρετούμε και τους πελάτες μας εδώ στη γειτονιά, που δεν έχουν τον χρόνο να έρθουν από εδώ», ανέφερε ο κ. Πιτσινέλης.

Πηγή : www.minimarketmag.gr

Αφήστε το σχόλιό σας

avatar
  Εγγραφή στη ροή σχολίων  
Ενημέρωση για